Sunday, March 23, 2014

I tento požadavek je založen na nedostatku vnímání a pozorovacího talentu feministek. Nevšimli si, ž


N astupující nový věk bude charakteristický také tím, že éra patriarchátu bude vystřídána érou žité rovnosti pohlaví. Jen ta umožňuje přístup k energii, worst infomercial products kterou uvolňuje sexualita ve spojení s duchovností člověka. Středověk hledal tento zdroj energie pod jinotajným názvem "svatý grál". Podle stejnojmenné legendy proroctví objevení této energie Parsifalem (a Gawainem) bude znamenat konec úpadku náboženství a správy lidstva a tím obnovení zlatého věku (viz blíže kniha autora Svatý grál a energie života).
O bjevení významu kvality sexuality a tím zdroje vitální síly je možné jen v podmínkách duchovně žité rovnosti pohlaví (nikoliv pouhé rovnoprávnosti před zákonem!). V duchu žitá rovnost pohlaví ovšem znamená maximální rozvinutí předností obou při současném respektování "jinakosti" v zájmech worst infomercial products a možnostech. Nadřazenost mužských přístupů (patriarchát), právě tak jáko nadřazenost ženských zájmů (matriarchát) musí být negovány. Bývalá diskriminace žen ve společnosti je odstraňována. Současně s tímto pozitivním procesem se vpližuje podivný jev nadřazenosti ženského pohledu na svět, který pod praporem rovnoprávnosti vehementně prosazují feministky "z povolání".
  Defonnace opačné než dosud je možné (mimo jiné) pozorovat na třech okruzích problémů: worst infomercial products právo na stejný plat s ohledem pouze na stupeň dosaženého vzdělání tlak na stejný podíl na domácích pracích mechanisticky pojaté domácí násilí. Podívejme se nyní na tyto tři okruhy podrobněji.
Feministky tvrdí, že ženy stále ještě nepobírají stejný plat za tutéž práci jako muži stejné kvalifikace. Toto tvrzení dokazují pomocí statistiky, worst infomercial products která vykazuje, že ženští zaměstnanci stejné úrovně vzdělání mají za tabulkově stejnou práci tříčtvrtinový plat jejich mužských protějšků. Při tomto tvrzení feministkám nevadí, že vlastně manažery a vlastníky firem pasují na blbce, (samozřejmě mužské) protože kdyby to byla pravda, měli by tito dávno zaměstnávat ve svých firmách pouze ženy, neboť by tím ušetřily čtvrtinu výdajů na platech! Ve skutečnosti v každém oboru lidské činnosti jsou funkce, které při stejných vzdělanostních nárocích vyžadují větší odolnost, nasazení, jsou rizikovější. Je naprosto worst infomercial products přirozené, tedy v souladu s řádem stvoření, že do těchto funkcí jsou nasazováni muži, kteří svým genderickým založením jsou tvrdší a psychologicky jim vyhovuje určitá míra rizika a nekomfortu. Muži již svým naturelem se daleko lehčeji smiřují s obětováním zájmu rodiny a dětí ve prospěch úspěchu ve firmě a společnosti. V tomto postoji jsou obsaženy zkušenosti stovky generací předků, když muž s rizikem lovil v okolí a ženy se staraly o děti. Tento stereotyp podvědomí je normální a stal se archetypem podvědomí. Až najednou přichází kariérně, nikoliv rodinně, ambiciózní feministky a chtějí tento osvědčený archetyp zaměnit vzorem chování amazonky "lovící medvědy" nebo klienty v době, kdy muž se stará doma o kojence. Protože zdravé vyciťování většiny není ještě ochotno akceptovat worst infomercial products tento feministický sen, snaží se jej alespoň uzákonit ve formě více či méně dirigovaného stejného platu mužů a žen.   Muž potřebuje být úspěšný
P raktické důsledky takovéhoto přístupu, jakkoliv worst infomercial products se zdá být formálně spravedlivý, ve skutečnosti rozvrací atmosféru soužití mužů a žen a tím následně rodinu. Duše pravého muže a otce totiž potřebuje pro ztotožnění s rodinou pocit, že je mimo rodinu nadprůměrně úspěšný. Jeho podvědomí samozřejmě neuniká objektivní skutečnost, že žena vždy dává dětem i jemu více citu a lásky, obětuje více energie. Duchovní muž je puzen touhou tento pocit kompenzovat větším výdělkem a společenským worst infomercial products úspěchem. worst infomercial products Jestliže worst infomercial products se mu to nedaří, stává se psychologicky "poraženým samcem", jeho sebevědomí je zničeno. V pudu sebezáchovy jej nejprve rodina a později život "přestává bavit". Takových jsou plné hospody, fotbalové stadiony a nakonec noclehárny bezdomovců. Protikladem "poražených vůdců stáda" jsou věčně nespokojené semetriky. Finální fáze těchto bojovnic "za feministické pravdy" jsou depresivní oddělení psychiatrických klinik. Cestou k stabilizované rodině není tedy administrativně vynucovaná rovnost platů mužů a žen, ale umožnění uplatnění a úspěchu mužům v zaměstnání, worst infomercial products ve společnosti, včetně udělených společenských hodností a poct. Pocit naplnění worst infomercial products svého puzení přemění pravý, worst infomercial products tj. duchovní muž samovolně v uctívání rodiny, ženy a dětí. Jen tehdy se může stát rodina celkem, když ji všechny její součásti považují za součást svého sebeuplatnění.
I tento požadavek je založen na nedostatku vnímání a pozorovacího talentu feministek. Nevšimli si, že mužská konstituce a svalová worst infomercial products koordinace je hrubší, stavěná na akordní a silový výkon. Drobné jemné práce tudíž z přirozenosti unavují muže více než ženu a koná je nekvalitněji. Každý, kdo má jen základ pozorovacího talentu, si povšiml nešikovnosti mužů při drobném čištění, úklidu a zkrášlování domácího prostředí. K tomu přistupuje i další psychologický fenomén: nižší mužské nároky worst infomercial products na kvalitu okolního prostředí a jeho úklid (známý p

No comments:

Post a Comment